Skyt den jævel’n!

Oppdatering på gårdagens tips til hjemmekontoret! 

Det viste seg at jeg ikke klarte å følge mitt eget forbanna, gode råd.  

Liket var forsvunnet fra kontorpulten og midt under dagens skjerm-møte fant den ekstroverte jævelen av en edderkopp det for godt å stikke hodet fram fra under kopimaskinen. Denne gangen i sakte fart BAK pc-skjermen! 

You son of a bitch! 

Hadde jeg hatt hagla hadde jeg nå tatt den i flukt! 

Men dessverre satt jeg kun bevæpnet med stressballen min og dermed trakk den sitt siste sukk. Jeg beholdt smilet på og blikket i skjermen. Null stress! 

Om den nå dukker opp i morgen så blir jeg alvorlig bekymra, da den ettertrykkelig ble druknet i vasken etterpå, FØR jeg kremerte fansteikimegskapet i ovnen. Just in case. 

Så når han tripper lett over kontortingene mine i morgen – DA folkens…. livestream! Lover!!! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg